15.3 C
Washington

طراحی سایت

Date:

Share:

در سایت‌های استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا آن را یاد بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستم‌های پیشرفته‌ مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایت‌های استاتیک بسیار کمتر شده است. معمولا از این نوع سایت‌ها برای شرکت‌های کوچک و یا سایت‌های معرفی که نیاز چندانی به تغییر محتوا ندارند، استفاده می‌شود.

بواسطه امکان دورکاری توانسته‌ایم تیمی از بهترین متخصصین حوزه خدمات دیجیتالی را از سرتاسر دنیا تشکیل دهیم تا شما را برای رسیدن به اهدافتان همراهی کرده و در این مسیر ایده‌های شما را به بهترین شکل در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت اجرا و پیاده‌سازی نماییم.

عکاسی صنعتی از قبیل عکاسی از محصول، عکاسی مد و فشن، عکاسی غذایی، عکاسی معماری، عکاسی لایف استایل و عکاسی تبلیغاتی تخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است.

این روزها که کسب و کارهای اینترنتی رونق چشم‌گیری گرفته‌اند، افراد زیادی تمایل به چنین مشاغلی، از جمله طراحی وبسایت پیدا کرده‌اند. همچنین از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای سنتی به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند و تغییر مسیر می‌دهند، بازار کار مشاغلی مانند طراحی سایت خدماتی سایت پرطرفدار شده است. اما اولین سوالی که برای تازه واردان این حوزه مطرح می‌شود این است که از کجا باید این کار را شروع کنیم و چگونه باید در این مسیر گام برداریم. در ادامه سه گام اولیه و اساسی طراح قیمت سایت خدماتی شدن را بررسی می‌کنیم.

کار کردن با شرکت‌های متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشته‌اند همواره ما را قیمت سایت خدماتی به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.

وقتی یک سایتی را راه اندازی کردید باید به مدیریت آن فکر کنید. تمام اشتباهات رایج در طراحی به خاطر عدم آگاهی از مدیریت درست یک سایت پدید آمده است. علاوه بر آن، این تصور که با آپلود سایت همه چیز تمام شده نیز اشتباه است. هیچ سایتی فقط با آپلود شدن جذب مخاطب ندارد. هدف خود را مشخص کنید. شما باید بدانید که هدفتان از سایت چیست. فروش؟ معرفی برند؟ تبلیغات؟

پس از مشخص شدن هدف باید رقبایتان را شناسایی کنید. باید به دنبال راهکارهایی باشید که بهتر از رقیبان در نگاه مخاطبان دیده شوید. به دنبال جذاب قیمت سایت خدماتی تر بودن باشید. خودتان را جای مخاطب بگذارید؟ از یک سایت چه توقعی دارید و همان را پیاده سازی کنید. برای بهتر بودن استراتژی بچینید. در مورد بازاریابی دیجیتال و جذب مخاطب تحقیق و مطالعه داشته باشید و سایت را پس از آپلود شدن به حال خود رها نکنید.

۲۰- رنگ لینک ها

در سایت‌های دینامیک با توجه به پویایی که دارند، هر دو بخش فرانت اند و بک اند اجرا می‌شود. بک اند در این نوع از طراحی سایت خدماتی سایت وظیفه پویا سازی وبسایت را بر عهده دارد. پویا بودن سایت به این معناست که تمامی محتوای سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر باشد؛ به صورتی که می‌توانید هر روز یک محتوای جدید و متغیر در سایت خود بارگذاری کنید. نمونه این نوع سایت‌ها، سایت‌های خبری و مجله‌ای هستند.

این موضوع در واقع جز اشتباهات رایج در طراحی سایت نیست. بلکه نوعی پیشنهاد برای جذاب تر بودن سایت شماست. تغییر رنگ لینک‌هایی که روی آنها کلیک شده برای مخاطب خیلی جذاب است. علاوه بر نوآوری، مخاطب متوجه خواهد شد که کدام لینک‌ها را قبلا چک و مطالعه کرده است. در واقع باعث می شود که مخاطب مجدد و به اشتباه وارد لینک‌هایی که قبلا بررسی کرده نشود در نتیجه در وقت مخاطب نیز صرفه جویی می شود.

Subscribe to our magazine

━ more like this

Professional and Affordable Packers and Movers in Islamabad for Any Move

Relocating can be a stressful process, whether it’s within the city or to a different location altogether. With countless belongings to pack, transport, and...

22 Best Mobile Co-op Games to Play With Friends

Co-op mobile games provide an engaging way for friends to team up and tackle challenges together. Whether you’re into strategy, puzzle-solving, or just casual...

Understanding the Power of Creative Design in Digital Art

The way we view and the creation of pictures have been completely altered by digital art. Compared to traditional methods like drawing or painting,...

Vinyl Floors Polishing: Easy Steps for a Gleaming Finish

Vinyl flooring is still in huge demand in Singapore due to its durability, affordable pricing, and aesthetic value. However, to keep them looking pristine...

The Ultimate Guide to Buying a Car from Japanese Car Dealer

Japan is renowned for its high-quality automobiles, and purchasing a car from a car dealer Japan can be an exciting and rewarding experience. With...
spot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here